Monday, November 14, 2011

Prima noastra casa

Ieri am semnat si ultimul act pentru prima noastra casa. Sunt multumita.



Se apropie mult de ceea ce-mi doream, cu multa munca simt ca am sa o pot transforma intr-un camin. Mai intai ma stat cateva zile concentrata la realtor.ca ca sa vad ce este pe piata, oricum o idee buna deja mi-o facusem de multisor, adica de vreo 3 ani vizitant realtorul periodic. La un moment dat, am dat peste o casa cu un aer european, mi-a placut mult, stiam ca vreau sa o vizitez. Am mai selectat cateva pentru a le vizita. Am trimis numerele de inregistrare pe realtor la agenta si am asteptat ziua cea mare, a vizitelor. A fost a doua casa in care am intrat, inainte chiar de-a intra mi-am spus "wow", doar eu mie, pentru ca nu trebuia sa manifest decat cel mult nemultumire la vederea caselor. Si am intrat, un aer de case vechi, batranesti m-a patruns odata cu nostalgia zilelor la bunici, la tara. Si atunci am stiut ca o vreau. Si continuam sa caut, sa o cunosc mai bine nu pentru a cauta elemente care sa ma convinga sau mai putin, cat pentru a-mi cunoaste casa. Si pe masura ce deschideam usi eram tot mai incantata. E mult de lucru la ea, dar casa promite bine, ii simt un potential enorm. Munca nu ma sperie, din contra, are sa-mi permita sa-mi pun acolo o particica din mine, sufletul meu, visele mele. E si o foarte buna investitie pe termen lung, initial erau doua terenuri, cu 2 numere de cadastru. Ieri, cand am vazut hartiile noi de la cadastru am inteles ca are doar un numar, oricum vroind pamantul se poate divide, iar o parte sa fie vandut ca si lot de constructie, cca 65.000 dolari. Casa e intr-un contest foarte bun, si la tara si cu vecini, departe de-a fi izolata. O scoala micuta, in padure e la cca 1,2 km de casa. Sper doar sa fie acolo repartizat flacaul dupa ce termina cu clasa de acomodare, bun venit. Pentru Bendis inca nu stiu nimic, o sa vedem, in cel mai rau caz va ramane acasa pana in septembrie cand va putea merge la maternelle. Spun rau caz, pentru ca lui Bendis ii place la gradinita, ea vrea mult la scoala, ei ii place sa fie in colectiv, cu fetitele, sa aiba prietene. Intr-un viitor apropiat casa va fi racordata la reteaua locala de apa, un alt atu pe care-l va avea. Si in fine, odata cu imbunatatirile facute, terminarea basement-ului, refacerea dormitoarelor, bailor valoarea acesteia va creste. Doar sa fiu eu capabila sa vand intr-un final. Vreau zugraveala in var, cu culorile pamantului, oxizi. Deja mi s-a spus ca vin din Patagonia, dar cui ii pasa. O sa am zugraveala mea in var, ocru sau bej. Ce bine suna!!! Si patul, patul din scanduri de lemn masiv, o sa le cumpar de prin vreun depozit, de undeva, le voi lacui, vopsi eu, peste care o sa pun o saltea imensa, un King. Ce bine suna!!!
Wow, sunt incantata, se vede. Acum merg sa trezesc feciorul, care iarasi are sa se planga ca scoala ii fura toata viata. Cat sper si pentru el sa aiba o noua sansa intr-un nou contest, o alta scoala, mai buna, mai umana. Sa vedem!!!!

Inca cateva fotografii:



No comments:

Post a Comment