Wednesday, October 17, 2012

Biscuiti cu cacao

O reteta simpla, simpla si cu mare succes la copiii mei. Toti :)

faina: 200 g 
panela: 100 g 
cacao: 30 g 
scortisoare: o lingurita rasa 
ulei de arahide: 100 g 
apa (in reteta originala e scris o lingurita, eu pun ceva mai mult, ca sa pot framanta usor) 
putina vanilie (pentru cine vrea un pic de bicarbonat stins cu lamaie. eu nu pun, dar se poate pune)

Se framanta bine toate, se ia sucitorul si se intide o foaie (direct pe hartia de copt) inalta de cca 5 mm, dupa se taie dupa placere.
Se baga la cuptor, foc mic pana cand ii simtiti voi copti :P.



6 comments:

  1. nope, ca eram numai cu fb si riscam sa am doar viata aceea
    fac un experiment, sa vad cat recastig din viata reala in trei luni...
    azi am curatat frunzele, am 3000mp de frunze de curatat
    mai zugravesc...si ce-i mai important sunt mult mai conectata la copii, nu-s cu mintea la fb
    nu pot sa-i cer lui felix sa fie cu mintea, sufletul la mine, studiu cat timp io-s cu mintea la alte cele
    is ipocrita si ma simte pruncul...
    o febra musculara puternica si ma simt plina de viata nu ciufuta...

    dupa sarbatori o sa iau o decizie definitiva, intre timp vreau sa fac sarbatorile cu sufletul aici, in casa mea, conectata la matz, catel si prunci :)

    ReplyDelete
  2. ok, am vrut numa sa-ti spun ca ti-am simtit lipsa. O sa te vizitez mai des aici :) Pupici si spor la lucru :) Compostezi frunzele?

    ReplyDelete
  3. pai le compostam vrem nu vrem...
    sunt mult prea multe sa le punem in saci sa le ia camionul, ne-ar bate soarta cu toata munca asta...deci le ducem in padure unde avem 2 gropi mari de acoperit si le lasam acolo
    asta-i solutia de anul acesta, la anul vedem...
    o sa facem zona de compostat neaparat, pentru ca pana la anul vrem sa avem o padure frumoasa, in care sa poti sta ca in paradis :)

    auzi, ma gandeam azi ca tu sigur ma intelegi
    am atatta treaba in casa, am mobila culeasa de pe strazi de recuperat, am gasit vopsele in basement, culori care nu-mi placeau si le-am combinat si acum am tonurile mele
    si cos, si fac ca si tine

    vreau o casa frumoasa, ordinata
    am depasit faza: "sa fie dezordine, ca nu ma deranjeaza!", acum ma deranjeaza
    si nah...

    uita-te la mine in blog list, o am de nessa dee, eu cand ii deschid paginile si vad ce face in casa cu copiii imi pare extraterestra, vreau si eu, m-am lacomit :))))

    ReplyDelete
  4. tu stii ca eu nu am copii, dar am nepoti, care cand vin au loc sa se desfasoare in casa daca afara ploua. Deci le e bine si lor in minimalismul asta. In "sala de pranz" am un covor si o trambulina, atat. Stam la masa din bucatarie si ei se zbenguie fara sa ii doara pe ei sau pe mine capul ca ar putea sparge ceva sau ca si-ar putea face rau dand cu capul de ceva mobila sau lucruri ce stau aiurea.

    ReplyDelete
  5. da, eu tot incerc sa elimin, dar e greu, foarte greu....

    acum lucrez si eu la "sala de pranz", tot cam asa o vreau, o 'credenza', niste tablouri, o masa, un vas cu fructe si buna ziua

    o sa pun poze, sa vezi ce lucru :P

    si spun cu o mandrie nedisimulata, am o febra musculara de moor :))), dar e asa de bine, sunt vie, ma simt vie

    si mai avem de strans frunze cam de pe 2000 mp :)))

    asta da sala :P

    ReplyDelete