Saturday, May 5, 2012

Biscuiti cu faina de naut

             E trecut de 12 si brotacii mari au mancat doar paine prajita azi, si-au prajit-o ei. Iar eu ma lupt sa gasesc cateva momente la bucatarie pentru niste biscuiti de naut si ceva cartofi la cuptor, cu rosmarin. Orezul deja l-am pus la fiert cu ulei de masline si nucsoara, dupa vad eu cum il mai combin.
            Doar sper, cum il pun jos adormit cum reuseste sa simta, la max 2 minute face ochi, dupa priveste, se agita si intr-un final plange de nu-l iau la mine.
L-as pitiga de drag ce mi-e, asta dupa ce mi se consuma valurile de frustrari, dar e mult prea fraged. Acum e treaz cu tzatza in gura si se uita curios la mine ca sa inteleaga el ceva. Daca-i vorbesc imi sustine privirea foarte atent, dupa decide sa vada si ce-i dincolo de mine, isi roteste capul si devine meditativ. Pui drag.


           Ooo, dar sa-mi notez reteta cu atata succes la galusca.

275 g faina de naut
120-140 ml ulei de floarea soarelui, de seminte de struguri sau arahide
100 g apa
20g nuca de cocos
20g mandorle
150g zahar integral sau panela
1 g scortisoare
coaja de la o lamaie sau coaja de la o portocala

           Faina de naut se da la cuptor 10-15 minute pentru a primi o culoare aurie
(temp la cuptor 180 grade).          
          Dupa se amesteca toate ingredientele, se intinde aluatul astfel incat foaia sa aiba o grosime de max 1cm si se baga la cuptor alte 15 minute.

2 comments:

  1. Esti tare Andreina de reusesti sa le faci pe toate cele descrise: orez, cartofi, biscuiti! :)Eu pot sa numar pe degete d ate ori am gatit in cele 4 luni de cand am nascut!

    ReplyDelete
  2. Ei, orezul in trantesc in crock pot cu apa ulei si nucsoara, deja e facut! Cartofii ii curat in reprize, iar biscuitii tot asa, oricum ieri i-am ars nitel:P.
    Tre sa gatesc, e necesar. Pentru mine ca alaptez si creste cu ce mananc eu, deci chiar fundamental as spune. Iar pentru brotacii cei mari tot asa, chiar daca cu ei is mai relaxata, sigur n-ar muri de mananca si aiurea cateva luni pana cand gasesc eu mai multe ferestre, oricum incerc.

    ReplyDelete