Saturday, April 14, 2012

Cloture, grillage...adica gard :)

          Incerc sa centralizez datele pe care le-am cules acum cateva zile. Am facut niste calcule, grosso modo ne-ar trebui cca 120 ml de grilaj. Restul, Andrei il vrea gard viu, din cedru, mai intai ne ocupam cu partea din metal (din ratiuni strict financiare).
          120 ml sunt cca 394 pieds.
  
          De la Rona am asa preturile:
inaltimea 120 cm, lungime 50 pieds   96,88 dolari (  775 dolari 400 pi)
inaltimea 150 cm, lungime 50 pieds 128,00 dolari (1024 dolari 400 pi)

          Dupa care stalpii, tot de la Rona, in lemn, lungi de 2,4 m pretul 9,17 dolari, daca ii punem la o distanta de 1,5 metri am avea o cheltuiala de 733 dolari, daca-i punem la o distanta de 3 m atunci s-ar injumatati costurile, cca 370.







Un alt stalp, "poteau intermédiaire pour clôture à mailles", inaltime sau lungime 1,8m.






          12,83 dolari unul. Ori 80 am avea o cheltuiala de 1026. Wow, cred ca o sa stam bine cu ei si la o distanta de 3 m, deci cca 500 dolari. 

           Deocamdata atat, sunt foarte obosita si moarta de foame. Se gateste langa mine carne de pui si eu pentru mine si pentru copii sa ma gandesc, ca doar cu verdeturi numai fraierii sau prostii stiu sa gateasca.....
            Tofu e de nediscutat, absolut demn de dispret, dar strugurii de aseara se incercau bagati cu presiune in gura fetii ca doar is buni. Fata ca nu-i placeau era mofturoasa, restul au doar dreptate. Brrr...

     

No comments:

Post a Comment