Monday, December 19, 2011

"Nimicul pe care-l facem noi" sau "Jurnal de scolit acasa"

Din pacate eu chiar nu pot sa imi permit sa nu fac cu ei nimic, sau sa fac RU. Sunt prea multe presiunile din spate, presiuni la care nu pot sa le fac fata. Si astfel facem o scoala acasa, pe langa scoala oficiala pe care Felix oricum o scalda, nu-i place, nu ramane cu nimic din ea, dar pe care trebuie sa o frecventeze... Trist, foarte deranjant pentru mine, dar asta e....
Si cum toate sunt ale mele, mai putin meritele, incep sa mi le punctez si pe astea, ca de vini is plina. Deci, din seria "Nimicul pe care-l facem noi" voi tine un jurnal din ceea ce "nu am facut", "nu invata" copiii acasa.
Ieri, aseara, Felix avenit cu cartea "Gli animali dell`Australia e delle sue isole", editura Larus si mi-a cerut sa-i citesc. Ca de obicei, el alege ce. Aseara a fost randul cazuarului. Foarte interesati amandoi, cu toate ca galusca mai mult dormea langa mine, racita cobza fiind.
Puncte de interes : capacitatea de lupta, forta a cazuarului in raport cu alte animale, leu, elefant, om chiar. S-a desprins: cazuarul e un animal care nu are ca si inamici naturali leul, elefantul pentru simnplul fapt ca nu traiesc pe aceleasi continente (astfel am atins si unele discutii care se pot incadra in geografie). A ramas sa-i scot la imprimanta o imagine cu animalul pe care sa si-o puna pe perete, ma execut acum :).

Ma gandeam aseara in timp ce el ma asalta cu intrebari, in timp ce mintea il ducea departe, facea conexiuni, punea in relatie cu alte timpuri (preisorie, a intuit foarte bine), cat de greu ii este in clasa sa stea "cuminte", amorf, sa accepte un monolog profesor-elev, cand maniera lui de introducere in aceste situatiie e de un dialog viu, activ profesor-elev.

Si se uita pe ferestre, absent sau visand, imaginandu-si jocurile sale.

No comments:

Post a Comment