Wednesday, February 1, 2012

Sweet Corn and Potato Chowder

De ceva timp eu m-am pierdut total in bucatarie. Intru cu greu, odata intrata uit de mine si iaca-ma in cautare de startegii cat sa nu tin pruncii si barbatul flamanzi.
Si asa ca am luat o carte de bucatarie si in fiecare zi imi propun cate ceva. Ah, cartea cu pricina e The Ultimate Vegetarian Cookbook scrisa de Roz Denny.
Azi am facut o supa, foarte ciudata la gust, dar acceptabila. Spun ca-i ciudata pentru ca eu porumbul in supe pana acum nu l-am mancat. Dar cu ceva mai multa sare deasupra si neaparat cu paine (integrala as spune si usor uscata cat sa fie bine crocanta :) ) flamanda fiind merge chiar bine.

Las reteta:
- o ceapa
- 1 catel usturoi
- 1 cartof mediu taiat cuburi
- 2 tiji de telina
- 1 bucata de gogosar verde
- 30 ml ulei de floarea soarelui
- 25 g unt
- 600 ml apa condimentat cu nucsoara, sare, piper, patrunjel uscat si... ce mai place
- 300 ml lapte
- 200 g fasole alba din cutie
- 300 g porumb din cutie
- salvie

Preparare: se pune uleiul (eu am folosit de masline) cu untul intr-o oala mare, incapatoare. Se taie marunt ceapa, usturoiul, telina, gogosarul verde, care se pun impreuna cu cartoful peste unt, ulei. Se da focul la minim pentru zece minute timp in care toate aceste ingrediente se fac incet sub aburi oala fiind acoperita cu un capac.
Dupa se pune apa condimentata, laptele (eu am folosit de soia) si se lasa la fiert cca 15 minute. Dupa  fasolea si porumbul. Se lasa la fiert alte cinci minute. Se termina condimentarea cu salvie si "Pofta buna!"

Cum spuneam, pentru mine e o supa ciudata, dar acceptabila cu paine integrala si flamanda fiind.
Am sa revin cu imagini....



No comments:

Post a Comment