Saturday, January 7, 2012

Tort de cacao

Inca un tort foarte usor de facut si cu mult succes la ai mei brotaci. Prima data cand l-am facut eu am ramas cu ceva firimituri :)), sunt multumita, era cea mai puternica dovada "ne place!".
Nu ca ei ar avea vreo problema sa-mi spuna "Uffa, credeam ca-i altceva, nu-i ceea ce-mi place mie!" (fie-mea, acum 15 minute cand am scos din cuptor un al dulce, care a dezamagit-o :))

 


Deci, ingrediente:
230 g zahar
3 oua
180 g faina
180 g unt
50 g cacao
6 linguri lapte
1 varf de cutit de bicarbonat de sodiu si putina lamai pentru a-l stinge

Preparare: Se bat bine ouale cu robotul, se pune zaharul, untul care a fost topit (nu fiert!), faina, cacao, laptele, bicarbonatul stins si... la cuptor!
E foarte simplu, v-am spus :P. Se lasa in cuptor 30-40 minute la cca 180 grade. Controlati cu o scobitoare inainte de a stinge cuptorul.
E delicios acest tort, foarte bun dimineata pentru mic dejun cu o cana de lapte.

N.B. Intotdeauna eu cand spun zahar ma refer la zahar integral sau panela. Laptele de vaca se poate inlocui cu laptele de soia, orez, etc., cu conditia sa fie lapte neindulcit. Cacao eu o folosesc intotdeauna neindulcita, si pe acesta. Adica amara.

No comments:

Post a Comment