Tuesday, April 12, 2011

La scoala se invata lucruri inteligente

Da, da, nu va mirati, e Felix. Schimbare radicala, inca nu-i gasesc o explicatie. A venit acasa cu o hartie si m-am pus sa o citesc cu voce tare ca sa-mi exersez engleza. Dupa imi cere sa-i traduc in italiana. Ii traduc si-i spun: "Ne solicita sa iti facem vaccinarile, dar eu nu am sa ti le fac. Vaccinarile sunt doar o bataie de joc, companiile investesc bani putini fabricandu-le, dupa cauta sa obtina profituri uriase vanzandu-le diverselor institutii medicale, care impreuna cu companiile farmaceutice elaboreaza strategii de marketing strecurand mii de neadevaruri despre importanta si binefacerile vaccinurile. Dar eu sunt fata inteligenta si nu ti le fac. [se vede si iconita cu ranjetul, nu?] E o prostie ce ni se cere de la scoala asa ca-i salutam."

Iar Felix imi spune:

- La scoala se deprind si multe inteligente!

- Da-mi un exemplu.

Foarte sigur pe el, fara sa caute un raspuns, spontan imi spune:

- La scoala se face matematica, inveti notiuni despre matematica astfel devii mai inteligent.

Puiul meu....

No comments:

Post a Comment