Tuesday, December 21, 2010

Si Puffo pleaca

Ieri am fost cu purcelul sa-l inscriu la angrafe canine si sa-i facem pasaport. Medicul veterinar era nitel intrigat ca inca nu era inscris la anagrafe canine cu toate ca noi avem catelul de sase ani. Eee, am bajbait eu ceva acolo, s-a uitat la catel, la mine si si-a spus ca-i este suficient. Ulterior imi parea mie ca am inteles de ce. Il sunase o colaboratoare care-i comunicase ceva preocupant despre un caine din canile, atunci l-am ghicit. Era unul din acei voluntari care aproape ca isi vinde sufletul pentru cateii din canile. Si astfel vazandu-l pe purcelul din dotare frumos, ghidus si sanatos cu o doamna care parea putin dusa cand ii vorbea catelului si-a spus ca oricum mai bine astfel decat sa ne creeze proble, sa creeze probleme catelului. Stiam eu ca in astfel de persoane am intotdeauna aliati, e fantastic cate iti aduce un catel si din aceasta perspectiva. Chiar si la alimentara, daca vanzatoarea e mare indragostita de catei si te ghiceste astfel clar iti pune branza cea mai proaspata in vedere. Dar sa revin, l-am inregistrat, i-am facut pasaportul si am reusit sa sarim peste microcip. Uraaa! Imi era asa o teama ca au sa insiste cu microcipul, din fericire are un tatuaj legibil si a scapat purcelul.

A mai ramas sa-i facem vaccinul antirabic (pe care catelul nu l-a facut niciodata) inainte cu 21 de zile de-a intra cu in Canada. Plus sa prezint catelul din nou la ASL Veterinaria pentru un consult general in urma caruia sa i se atesteze (phiu... "atesta", sunt intr-atta de confuza ca nu reusesc sa inteleg daca verbul exista au ba in limba romana)  starea buna de sanatate.

Am iesit foarte multumita de acolo, catelul s-a comportat ca un mare simpaticone care e, iar medicul a fost, l-am simtit ca fiind mult de partea catelului. In total am platit 18,34 euros.

Biletul de avion deja l-a rezervat mutusa Irina, care matusa l-a si platit simtindu-se generoasa cu noi, cu catelul. A costat 250 dolari.

Acum mai ramane sa realizez ce mai avem de facut.

Aa, cusca o avem de ceva timp, o cusca omologata IATA cu care purcelul pare ca s-a obisnuit.

Las acest link pentru ulterioare informatii, e si un bun reminder pentru mine.

No comments:

Post a Comment