Wednesday, December 15, 2010

Alex Van De Walle

Echilibru, masculinitate, armonie, arta. Neoclasicism, contemporanitate cu unele detalii art nouveau.  Eclectism. Un camin care apartine arhitectului Alex Van De Walle (Bruxelles). Proiectul pare sa se bazeze pe o rigurozitate a spatiilor secondata de o atenta alegere cromatica. Culori de pamant, sobre unde prevaleaza tonurile de bej si gri.










M-am asezat la calculator dupa ce am facut biscuitii pentru Mos Craciun, ii facem in fiecare zi si-i punem sub brad, ca sa aiba Mosu' energie sa poarte cadourile. M-am asezat vazandu-i prinsi de televizor, cucerirea Troiei, Homer si alte cele. Emisiunea s-a terminat si acum a venit in spatele meu. Imi spune ca-i place mult casa, ca o vrea pentru el, ca pe rafturi ar sta chiar bine gormitii sai.

Si mie imi place foarte mult casa, dar consider ca este o alegere perfecta doar pentru un barbat. Pentru o femeie as prefera ceva mai feminin, as cauta aceasi rigurozitate a spatiilor, culorilor, tot culori de pamant, dar ceva mai calde si prezenta detaliilor feminine.
Aceasta casa impreuna cu acea gandita de Jean-Michel Wilmotte pentru mine devin astfel surse de inspiratie privind spatiile, interioarele gandite in cheie masculina, eleganta, rafinata, eclectica.


No comments:

Post a Comment