Monday, January 25, 2010

A doua etapa a dietei, prima zi

Pentru ca am facut o pauza de doua zile si pentru ca-mi parea exagerat sa cred ca-s in perioada aceasi diete ii spun a doua etapa a "Marii diete", lol.

Azi dimineta m-am trezit cu 70,1 kg , iar ca si scop pentru sambata dimineata am 67 kg. Dupa intentionez ca o saptamana sa fac pauza (mia exact 9 zile). Minimum o saptamana.

Asa... Si am reusit sambata sa-mi cumpar "Glucomannano, Guar" de la Body Spring la 15 euro (30 de pliculete, unul inaintea fiecarui mese, de dizolvat in 300 ml apa) si Spirulina 50 capsule, trei inaintea fiecarei mese, tot de la Body Spring la pretul de 11 euro.

Acum din curiozitatea am sa caut firmele (deci sa vad si ce oferte au concurentii lui Body Spring) si preturile, cat sa am o idee daca m-am descurcat cel putin decent.  As fi putut sa astept, sa fac o cautare pe net in privinta preturilor, dar asta ar fi insemnat o intarziere de cel putin o saptamana pana cand am fi facut iarasi cumparaturile la Auchan sau pana cand as fi primit coletul acasa in pretul caruia eu as include si preturiele de expediere.

Intre timp am inteles si ca m-am pacalit referitor la pret in privinta Glucomannanolui, l-am laut mai spump decat l-as fi putut lua din alte parti.

Despre ce am mancat azi la trezire: o lingurita de ulei de in cu cafea cu lapte.

Acum pentru ora 10 chiar nu am in minte ce sa-mi pregatesc, cred ca ceva conopida ca-i place si galustei, cel putin pe ea o multumesc.

Si am gasit acest link despre efectele nedorite date de diversele integratoare alimentare in timpul dietelor.

Si am gasit acest produs care pare mai ok din punct de vedere al compozitiei decat ce am luat eu... si l-am gasit si la 9 euro. Si per ansamblu imi place Linia Pharbenia. Cam atat deocamdata, merg sa pregatesc gustarea de la 10.

si sa notez:

  • ore 8:   5ml ulei de in, 150ml lapte si cafea

  • ore 10:   200ml lapte batut

  • ore 12:   mancare de fasole facuta astfel: o lingurita de ulei de arahide, un catel de usturoi, 50ml suc de rosii si continutul unei conserve de fasole (400g astfel: 97calorii si 6,9 g proteine /100 g continut)

  • ore 14:  o banana, un fruct de kiwi si o jumate de mar

  • ore 15:  a fost musai ca muream langa, am facut pentru fie-mea conopida cu maioneza (eu o fac vesnic in casa) cu paine din faina de grau macinata la piatra, un deliciu si am mancat o felie de paine cu conopida

  • ore 18:   200 g stracchino cu iaurt, care aduceau un aport de 500 calorii si 31 proteine


Total la ora 12:   724 calorii si 39 g proteine

A ramas sa verific conopida, e deja fiarta ramane sa stabilesc cum o gatesc pentru mine, ca galusca clar o vrea cu maioneza.

Per total se pare ca am trecut peste 1400 calorii, dar am ajuns numarul minim necesar de proteine.

Azi dimineata m-am cantarit si aveam 69,5.

Mi-au ramas 4 zile pentru 2,6 kg.

No comments:

Post a Comment