Tuesday, January 26, 2010

Castagnaccio

Un dulce tipic italian foarte sanatos, adaptat copiilor peste un an. Da, stiu, are si nuca, dar eu nu sunt de parare ca nuca ar trebui eliminata din alimentatia copiilor pana la varsta de 3-4 ani.

Reteta:  750ml apa, 250 g stafide, 500 g faina de castane (cu cat mai proaspata cu atat mai buna), 6 linguri de ulei de masline.

Eu am facut-o azi cu ingredientele de mai sus, dar reteta originara cere si pinoli si rozmarin. Pinoli nu aveam in casa, rozmarinul nu ma incanta, nu pot manca nimic pe post de dulce cu rozmarin.

Se pun stafidele la moi in apa, se lasa aproximativ o jumatate de ora timp in care se incalzeste si cuptorul la 200 grade. Dupa ce s-au muiat stafidele se poate turna compozitia apa stafide peste faina de castane mestecand pentru ca sa nu se formeze cocoloase.

Se ia o tava mare, larga si se unge cu 4 linguri ulei de masline, se toarna compozitia peste care se pun nucile si restul de 2 linguri de ulei de masline. Se da la cuptor minimum 30 minute.

E un deliciu, cred ca azi am sa iau si eu o feliuta chiar daca sunt la regim.

calorii: 3510,  proteine: 56,8







No comments:

Post a Comment