Tuesday, January 26, 2010

A doua etapa a dietei, a treia zi

M-am trezit la 6, dar m-am culcat devreme, la 8 aproximativ.

Azi dimineta aaveam 69,3, slabesc, dar nu in ritmul sperat. Ieri ma gandeam ca introduc cantitati prea mari la un intreval de timp destul de scurt. Astfel ca am decis sa maresc intervalul de timp, deci din 3 in 3 ore si sa micsorez oarecum cantitatile.

  • ore 6:   200ml lapte de soia cu o bucatica de castagnaccio, bucatica care oricum are cca 300 calorii

  • ore 9:   50 g paine semiintegrala facuta in casa cu 40 g unt

  • 0re 12:   400 grame ciuperci cu mujdei de usturoi si-o rosie

  • ore 15:    o bucatica de castagnaccio

  • ore 18:   50 g linte cu 100 g sfecla rosie

  • ore 21:   o lingurita de ulei de germeni de grau cu o lingurita de miere si vreo 50 ml lapte


Si am deja introduse 800 calorii si doar vreo 14 g proteine la ora 9 dimineata. Sunt mare : (

Pentru restul nu stiu, cred ca am sa-mi pregatesc ceva ciuperci....

Errata: o felie de castagnaccio are doar 145 calorii, deci implicit calculele sunt gresite....nu el mai reiau.

No comments:

Post a Comment