Sunday, January 29, 2012

Peinture au chiffon


     De cca o luna am cumparat de la Village des Valeurs aproape toate numerele dintr-o revista care apare(a) bisaptamanal in Franta, Couleur et décoration. De atunci le rasfoiesc cu interes, iar asupra unor proiecte m-am oprit intentionand sa realizez si eu cate ceva.
Tehnicile de zugraveala m-au cucerit definitiv. Destul de simple, complicate doar la o prima vedere, dar care ofera multe satisfactii ochilor mei, gustului meu estetic.
Si iaca-ma oprindu-ma asupra tehnicii "zugraveala cu sifon", in fr. "peinture au chiffon". Nu e singura care ma incanta, mai exista cateva astfel de tehnici inrudite, fiecare conducand la aceleasi  efecte de transparenta. In plus, se pot incadra in mai multe contexte, dupa vointa si gust zugraveala poate sa conduca la atmosfere rafinate, elegante, simple, sau din contra, mult aglomerate, provensale, rustice.





Imaginea de mai sus imi place foarte mult si as putea sa o incadrez in camera lui Bendis.  Roz cu auriu, galben cum deja aveam in minte.

 




Videoul de mai jos e foarte sugestiv in ceea ce priveste tehnica.





Iar aceasta combinatie e, e, e, e....perfecta!



Mi-am luat portia mea de vise, placere pe ziua de azi, merg sa aranjez camera fetii asa cum e ea acum, iar de maine incerc cu culorile pe care le-am gasit in basement, ramase de la vechiul proprietar, sa ma joc. Wow, o sa fie un dezastru, dar cui ii pasa !? :))))


No comments:

Post a Comment