Thursday, December 29, 2011

Primavara



Prima iesire in anul acesta. Undeva langa raul Lambro, o zi calda, senina cu mult soare. Am pus o patura intre masini (eram si cu fratele si mama mea) si am dormit timp in care copiii isi construiau casa. Dupa m-am ridicat si i-am vizitat in noua casa, le-am dus prajitura, ca in orice casa noua, iar ei au facut onorurile casei cu atata gratie.

- Intrati doamna, suntem multumiti sa va avem in noua noastra casa. Eu sunt Dan (se pronunta ca in engleza, e noul nume al feciorului), iar ea este sotia mea - Bambina Maria.

- Incantata, aveti si copii?

- Nu, inca nu, avem doar un pui de catel, cucciollo Bau, dar acum l-am uitat acasa (adica la casa casa, aia de la Cinisello).

- Aha, inteleg. Aveti o casa foarte frumoasa, complimente.

- Ah, da. Eu castig foarte bine, fac 2000 euro pe luna.

- Ah, impresionant!

- Ma scuzati, dar acum trebuie sa plec, m-a chemat seful meu. Si a plecat la seful sau imaginar dupa care s-a intors sa-mi comunice ca a schimbat serviciul cu altele trei mai bune.

Si broscuta care in tot timpul asta ma servea cu apa si-mi oferea flori de primavara.



Acum se joaca, eram convinsa ca dupa aerul puternic de primavara ii voi avea adormiti pe masina, n-au facut altceva decat sa rada si sa cante, se tot harjoneau, inca o fac, iar eu sunt prinsa de o oboseala... Cine spunea dom'le ca dorm copiii dupa o iesire in natura!? Merg sa ma culc ca daca astept sa-i culc ma culca ei pe mine : )

Ah, si am jucat badminton si mi-a placut, incep sa-i prind gustul, parca azi n-am fost vesnica impiedicata. Si stand pe patura pe jumatate adormita frematam la mirosurile primaverii, susurul apei, cantul pasarelelor si visam cu ochii deschisi, ma abandonam placerii visului... ce zi!




Am preluat aceasta postare, e o postare veche, de acum 2 ani, martie 2010.

No comments:

Post a Comment