Sunday, December 18, 2011

Casa Ovi

E un post de acum 2 ani preluat de pe vechiul blog si pe care nu vroiam sa-l pierd...

Inca n-am terminat, oricum am progresat oarecum. E ca nu pot lucra daca nu ma simt inspirata, daca nu simt, visez priectul. Si mi se intampla mai des acest fapt decat lucrul efectiv la proiect, problema e ca ori dorm cu totii in casa si n-am acces la calculator (din jena, sa nu-i trezesc) ori ca-s afara prin parcuri si iarasi n-am acces la calculator.

A mai ramas de facut unele modificari la acoperis, care prea mult acopera din balcoanele camerelor orientate la Vest si care astfel nu pot fi protejate de catre "veneziene". In plus, am pierdut dimensiunile lotului de teren la Sud si Vest.

Casa orientare Vest, care are sufrageria, camera de zi si cele doua camere fiecare cu baia proprie (bai care sunt orientate inspre Est) orientate inspre Vest. Eu sunt fixata cu Vestul, imi place mult sa privesc asfintitul de soare, imi place lumina calda care scalda peretii incaperilor orientate inspre Vest.



O alta imagine cu aceasi orientare- Vest.



Orientare Sud, se observa una din ferestrele camerei de zi (parter) orientate la Sud.



Orientare Est, unde e bucataria si unde sunt baile. Se mai pot observa si ferestrele de la casa scarilor. Inspre Est e o panaromica fantastica, dealuri putin locuite, mai mult stane cu cel mult mici cabane pentru ciobani.



Si orientare Nord, am preferat sa nu pun nimic la Nord, dat fiind ca e un perete neluminat, rece.

No comments:

Post a Comment