Tuesday, October 19, 2010

Da-mi un pupic ca sa verific

Azi dimineata se trezeste flacaul si gaseste o carte de Bagukan. Si-si aduce aminte ca are un Bakugan in casa, dar ia-l de unde nu e. Si le trage pe toate de la loc, din dezordinea care oricum era el o dubleaza, tripleaza chiar pentru a gasi jucaria cu pricina. Eu initial ignor, dupa intru in dormitor si ma izbeste imaginea. Explodez:

- Dar, bine mai , felix, astea nu-s maniere de-a cauta ceva. Pune-te si ordineaza toate lucrurile de aici si vei gasi si ceea ce cauti. In momentul in care e ordine totul ti-e la indemana.

Continua sa planga plin de frustrare ca nu gaseste Bakuganul cu pricina. Eu plina de nervi ma descarc.

- Asa, ca asa stim noi sa facem ordine, vine acasa tata si ascundem prin sertare, pe sub ce putem ca sa nu se vada. Aia nu-i ordine, e doar ascunderea gunoiului sub pres, la naiba! Dar e posibil ca sa nu intelegi!?!. E posibil ca niciodata sa nu te intereseze unde le lasi, sa le pui "in ordine" doar cand esti somat si si atunci doar sa le ascunzi undeva doar sa ne acoperi noua ochii?

Ok, eu incep sa reordinez, pe bune de aceasta data, ceea ce eu stiu ca-i ordine. El pleaca si continua cu taifunul, toate la o parte cautand minunea.

Pe cand ma resemnasem eu, si sa fac ordine si ca nu o sa gaseasca ce cauta pregatindu-ma stoic sa-l aud cum se plange de cat de grea ii este viata il vad foarte multumit ca apare cu Bakuganul in mana.

- Ai vazut!? L-am gasit!!!!

- Ok, l-ai gasit, de aceasta data l-ai gasit, ai avut noroc, dar sa stii ca norocul nu-i ca te urmareste intotdeauna. Va trebui sa inveti sa pui in ordine.

-  Bine, dar nu stiu. Si spui toate acestea pentru ca esti invidioasa pe mine.

M-am oprit, pret de cateva secunde eram blocata. M-am uitat la mine si l-am tras langa mine.

- Eu nu sunt invidioasa pe tine, Felix. Doar ca lucrurile nu functioneaza intotdeauna astfel. Uite, stiu ca nu prea ai avut de la cine sa inveti ce-i ordinea, promit eu sa fiu mai ordinata, sa ma vezi. Impreuna vom fi ordinati, ok?  Si nu, nu sunt invidioasa pe tine.

- Atunci da-mi un pupic ca sa verific!

Asa... a verificat si a decratat ca nu-s invidioasa pe el, doar il iubesc.

No comments:

Post a Comment