Tuesday, October 19, 2010

71,5

Eeee....putin dat jos, dar oricum sunt foarte multumita.

Saptamana trecuta am fost la ciclu, dar tineam sa merg la sala si am facut fata. Cum spuneam sunt foarte multumita, aveam niste dureri ingrozitoare la fiecare ovulatie, la fiecare ciclu (sase luni pline suspectam de toate la ovare, erau momente in care simteam, eram convinsa ca dintr-un moment in altul pot sa-mi explodeze).  Un ciclu abondant, ca de obicei, in fiecare luna eram convinsa ca am un nou travaliu. Initial vroiam sa ignor situatia si din punct de vedere al alimentatiei, dupa mi-am spus ca pot sa intru in anemie feripriva si am continuat sa mananc normal.

Am reluat de ieri cu dieta, nu mai numar calorii ci doar ma ghidez dupa un bun simt interior pe care l-am recastigat de ceva timp.  Fructe dimineata, la pranz incerc sa combin ceva proteine cu carbohidrati (inca n-am auzit sa existe o tipologie a proteicilor, carbohidratilor, etc., dar daca ar exista eu clar as fi exemplul cel mai concludent despre ce inseamna organism care functioneaza specific, prioritar cu carbohidrati).

Pentru aceasta saptamana imi propun putin, sa ajung la 71 kg.  M-am relaxat foarte mult in privinta slabitului. Poate si pentru ca ma privesc in oglinda si sunt multumita de mine. E ceea ce eu definesc decenta, am un corp decent pentru varsta pe care o am. Ma plac. Si sunt tonica, tonicitate recastigata datorita frecventei la sala. Nu mai sunt goaba, sunt multumita.

Voi continua sa slabesc maximum un kg pe saptamana pentru ca nu tin sa fiu atat slaba cat tonica. Nu stiu unde am sa ma opresc, voi vedea....

No comments:

Post a Comment