Monday, October 11, 2010

72 kg

Cu atatea m-am trezit azi dimineata. Am sa merg pe 1400 calorii/zi la cat mai multe proteine (oricum nu scot eu prea multe data fiind inclinatia mea inspre carbohidrati). Azi am observat la sala ca eram terminata, poate si din cauza ca am fost si sambata la sala si nu am dat timp organismului pentru o buna supracompensare.

Oricum e pentru prima oara cand m-am simtit depasita de situatie, ma dureau muschii. Pana acum am introdus lapte, ciocolata, pasta, gogosar  si parmezan, adica 419 calorii si 19,23 proteine.

Cam atat deocamdata, ar trebui sa ma descurc pentru restul zilei cu inca 1000 calorii si 60 (as zice) g proteine. Sa vedem.

Acum dispar sa fac ordine in casa, peste ceva timp vine un fecioras in vizita la pruncuti.

Oricum sunt multumita, se vede ca am dat jos 2 kg, chiar bine.

P.s. In loc de 4 sprinturi cate faceam pana acum azi abia mi-au reusit 2, simteam la un moment dat ca-s pe punctul de-a lesina.

Ore:17

50 g ceapa rosie cu 2 ml ulei de sofranel - total 37 c, 0,55 p

310 g mancare de fasole 443 c, 28 p

20 g seminte de in 72 c, 3,92 p

Si patru biscuiti facuti astfel: 190 g faina de naut, 25 g unt, 100 g oua, 60 g panela. Amestecate toate si impartit in 24 de biscuiti. 196 c, 9,13 p

Total: 1167 c, 60,83 p

Seara: am incheiat cu o mana de struguri, din aceea foarte aromati, "uva americana" si vreo 10 nuci.

Nu stiu cate calorii au fost intr-un final, cate proteine, oricum ma apropiam de ceea ce vroiam.

No comments:

Post a Comment