Thursday, August 12, 2010

Ea

- Mami, imi pui ceai in acest vas? (are un ceainic in miniatura, din portenal, cu Alba ca Zapada)

- Da, Bendis.

- Merg sa-l servesc pe prientenul meu imaginar.

- Ah, ai un prieten imaginar?

- Da!

Si fuge.

Mai tarziu o vad langa Felix la calculator, acesta, tocmai ne-am certat de la calculator, al lui nicicum nu-i place, m-a trimis sa-mi cumpar altul ca sa-i ramana acesta lui. Si-i spune Felix:

- Du-te mai incolo, ca nu ma pot misca la tastatura altfel.

Iar Bendis ii raspunde:

- Nu pot, daca ma misc nu mai are loc prietenul meu invizibil.

Ea a mai avut un prieten imaginar acum doi ani, dar totul a durat maximum un an, dupa de care a disparut acest prieten invizibil. Atunci era baiat, si acum....ori ei imi pare mie, ca-i lipseste o prietena. Prieten il are, pe Leo.... si totusi nu ii este tocmai prieten, nu al ei. Ea este doar tolerata de catre Leo, acesta fiind mult pentru Felix, doar pe acesta il vede.

Hmmm...

No comments:

Post a Comment