Thursday, August 12, 2010

Ceasuri

De aproximativ zece ani nu am mai purtat un ceas, de cand mi-am cumparat celular, ceasul vechi de mana s-a stricat si l-am abandonat intr-un sertar. Noroc ca nu l-am aruncat, acum imi face placere sa ma uit uneori la el, sa-mi amintesc anii in care-l purtam. Un ceas ieftin, cumparat de mama mea, probabil ea pentru posibilitatile ei materiale l-a platit mult, dar e un ceas care e departe de valoarea unui Vacheron Constantin. Probabil candva il voi recupera. Si incerc sa-mi aduc aminte cu disperare ce ceas am primit de ziua mea, cand am implinit sapte ani. A fost primul meu ceas, un ceas rusesc, considerat foarte bun. Matusa mea mi l-a oferit in numele ei si-a unchiului, imi aduc aminte cum m-a luat deoparte si mi l-a pus pe mana spunandu-mi sa am grija de el. Nu-l fixasem bine pe mana, inca il mai priveam fascinata ca am auzit poarta de la curtea bunicilor, cinava intra, era postasul. Ne aducea prima pensie de urmasi. Si cat as vrea sa stiu ce ceas era, acum l-as cauta, foarte probabil, si as cumpara unul identic. Acum, nu stiu peste o zi cum as gandi, dar acum l-as cauta si cumpara pentru a recupera, retrai fetita din mine.

Ei...si asa. Dupa cautari care s-au intins in arcul a trei zile (doar atat!?!) am decis oarecum. Nu-s eu pentru un Vasheron Constantin. N-am bani de vila. Vascheron Constantin e una din expresiile unui anumit nivel de trai, a unei elegante pe care eu n-am atins-o. Ramane un obiect drag pentru mine, de cult si doar atat. Am sa ma bucur deseori privindu-l admirativ, stie eu..., promitandu-mi ca intr-un viitor dupa ce voi pune pe picioare casa pe care o visez cu ardoare sa-mi cumpar si ceasul perfect pentru mine.





Asa... si mai am ceva drag la ce sa visez, si cum totusi am nevoie de un ceas am sa ma uit sa vad ofertele din marile magazine, cautand un Fossil, o alta marca care-mi place mult si care, de aceasta data, se incadreaza foarte bine bugetului meu, tinutelor mele cumparate mult la preturi de bonprix.

 O eventuala achizitie:



Sau asta:




Iar intre timp am sa-mi comand un ceas de la Bonprix, sunt unele care chiar imi plac.


Si sa nu uit ceasurile Emka, care-mi plac foarte mult prin linia lor clasica.





Le-am gasit la niste preturi care ma intriga, 25 - 29 euro. Dar firma produce si ceasuri de 1200- 6000 euro.

Si un ultim site pe care-l gasesc foarte util, din pacate inscrierile pe site le pot face doar jurnalistii. Are pretentia sa listeze toate firmele elvetiene producatoare de ceasuri.

No comments:

Post a Comment