Saturday, April 10, 2010

Vacanta la Mattinata

Si spuneam ca pregatim vacanta, am luat in considerare mai multe variante. Despre o parte am vorbit aici. Toate cele care presupuneau traversarea marilor le-am abandonat costul transportului fiind mult prea mare, circa 300 euro pentru orice destinatie aproape noua (Grecia, Sardegna, Corsica). Si 300 euro conditii minime, uneori chiar pe punte, pentru un post decent de dormit pretul ar fi fost 600-700 euro, exact suma cu care ne-am platit o casuta pentru 2 saptamani in Mattinata (mai exact 700 euro pentru 2 saptamani, inclusa curatenia de la final, consumul de curent si gaz, haine de pat si prosoape curate, televizor, bucatarie echipata bine, plus un tratament de bun venit pe care au sa-l adore purceii, multe bunatati culinare specifice zonei). Si sunt incantata, nu am facut deloc rabat la calitate, am stat o saptamana pe google si am cautat, deschis mii de pagini, vazut fiecare casa si cautat relatii despre fiecare plaja, dar a meritat. Am gasit casuta accidental, adica ma indragostisem de una, dar nu era libera in perioada pe care o vroiam noi, nu pentru toata perioada. Gazda ne-a propus  ca pentru o alta saptamana sa ne transfere intr-o alta casa la care mandrul a sarit ca ars  "Ce tratament e asta!?". Trebuie sa recunosc ca nu era doar asta, ramaneam o noapte descoperiti, dar dat fiind ca eu vroiam cu diperarea acele casute ma gandema ca o noapte in camping, cort nu-i ca 'oi muri, din contra, pentru copii ar fi o aventura.

In fine, daca mandrului ii place cu cortul ca decide el, nu-i mai place constrans fiind. Deci pica solutia. Aveam de renuntat ori la ambele casute, ori doar la una. Si am renuntat la una si sunt multumita de ce am obtinut. O casa micuta, dar plina de farmec, pitoreasca si o gazda pe care am simtit-o foarte solara, gentila din toate schimburile noastre de mail.

Casa este la 200 m de o plaja pline de pietre (plaja organizata), acest aspect la inceput mi-a dat multe batai de cap, dupa m-am obisnuit cu ideea, dar oricum la 1 km avem o plaja libera cu nisip. Iar acel km nu va trebui sa-l fac pe langa o superstrada, ci pe langa mare, deci placut, sper!

Imagini cu casuta mea draga:

Curtea, care este toata inchisa, deci nu risc sa-mi dispara catelul si purceii, implicit asta-mi va permite sa stau ca o mare nerusinata semiadormita undeva pe veranda.



Dormitorul



Dulapul din dormitor, "laccato".



Bucataria verde, de care s-a indragostit galusca.



Masa







Veranda

Baia

No comments:

Post a Comment