Tuesday, January 19, 2010

Slabesc!

Gata, e oficial, de azi slabesc!

Si ca sa raman ancorata de asta imi tot gasesc diverse strategii care sa ma oblige sa ma tin de dieta.  Asa ca anunt mare, tare: "slabesc!". Si am in minte 4 kilograme la 4 zile cu, in fiecare luna o astfel de dieta pana cand ajung la ale mele mult visate 52 de kilograme sau rochia marimea 40, cea care-mi place mult sau pantalonii marimea 38 pe care-i am de un an la vedere si in care nici nu puteam sa visez sa incap. Si am mancat astfel pana acum

  • la 8 jumate: 100g lapte cu cafea

  • la 10: doua oua fierte (fara sare)


Pana acum un total de 266 calorii si 21 proteine.

  • la 12: o cana suc rorii


Pana acum 300 calorii si 22 proteine.

Si intre timp, pe la 13.00, ma taia o foame nebuna, mi-am facut o cafea cu 100 g lapte de soia.

  • la 14: tofu 86 g, rucola 50 g, 5 g ulei de germeni de grau, 70 g gogosar rosu


Si acum dispar, am luat o decizie mare dupa o explozie si mai mare.

Cam toate jucariile sus pe mobila, eu nu-s capabila, nu vreau ca in fiecare zi sa strang 2 ore jucarii altfel stand intr-o dezordine continua.  Nu-i de mine... si tot mai mult visez la o casa minimalista, 2 farfurii, doua furculite..., bine 4 ca suntem in patru.

Asa, Felix  a luat telefonul si i-a spus tatalui sau "La mamma mi ha ferito i sentimenti!".  Asa...cu ale mele nu stiu cum ramane, oricum dupa m-am muiat vazandu-l cum reuseste sa-i comunice lui taica-su despre mine si am tacut. A venit la mine si mi-a spus "Stiu ca ti-e greu, stiu ca doresti mult anumite lucruri si ai dreptate, is prea multe. Facem asa:  strangem o parte si le punem sus pe mobila, iar o alta o lasi aici. Si tot schimbam."

Deci trec la strans jucarii, nu-i de ei constanta, se pun sa stranga, ii tin fix 10 secunde dupa care o dau intr-o specie de hip-hop, se harjonesc si s-a dus naibii totul (adica nervi mei), care ma vad iarasi in fata unui car de jucarii tocmai bune de asezat pentru cateva jumatati de ora.

Off, nu-mi vine sa cred, azi am sa am o casa aproape fara nicio jucarie, deja ma relaxez.

  • ore 16:  seitan 77 g, rosie 96 g

  • 0re 18: 300 ml suc de portocale si 100 g kiwi


Purceii si-au adus langa mine inghetata, ciudat ca nu mi-e pofta.

Iar de cinci minute Felix mi-a spus:  "Esti mama cea mai frumoasa din lume, chiar cand esti nervoasa". N-am putut decat sa-i spun "scuze" scurt, chiar imi parea rau, si mi-a raspuns cu un aer de gentelmen "accept scuzele tale".

Ma simt mica, unde mai pui ca-s si grea si totusi acum simt ca as zbura.

Agonie si extaz....

No comments:

Post a Comment