Wednesday, January 20, 2010

20 ianuarie 2010

Si ca sa inchei ziua de ieri, facand niste calcule am consumat cca 800 calorii si 62 proteine.

Cam slab cu proteinele, inca nu m-am cantarit si sunt curioasa cum stau.

Azi dimineta am avut curajul sa renunt la cafea cu lapte pentru a consuma 160 g pere (92c, 0,6p).

Mai am in plan sa merg la un magazin, e la vreo trei kilometri de noi, frig rau, adica pentru galusca frig rau si nu stiu daca sa ma incumet sau nu....

  • ore 11: 50 g rucola, 6 g ulei de in, 55 g morcov crud (in salata) cu 30 g gorgonzola si 70 g mascarpone + o piadina (n-am idee cate calorii are, proteine, stiu doar ca am pus tarate in aluat ca sa o fac mai proteica)


Intre timp am mai introdus 200 ml de lapte de soia cu cafea. Am mancat destul de greu, oarecum impus si am impresia ca am cam sarit din calcule, dar aveam si rucola si mascarpone in frigider, daca nu le mananca eu trebuie sa le arunc si chiar ma deranjeaza sa arunc mancarea.....

Dar sa calculez....1036 calorie si 38,42 calorie

Piadina am calculat-o la 300 calorii si 11 proteine per 100 grame (eu o fac fara grasimi si am pus tarate in faina deja integrala, deci ceva mai proteica decat norma).

Aia! Deja 1100 calorii cca si 39-40 proteine.

Important e sa raman sub 1400calorii, corectez cu seitan mai peste 2 ore.

Si sa nu uit, ieri dimineata aveam 71,1 kg, azi dimineata 70,5 kg.

  • ore 14: 67 g seitan (90 calorii, 17,75 proteine), deci un total de 1200 calorii si 57,75 proteine, hmmm, e ok.


Si ca sa nu ma simt vinovata ca am sarit peste 800 calorii m-am pus sa decongelez frigiderul, aspir toata casa si sters praful cu atentie.

Cel putin casa e castigata :-)))

  • ore 16: am luat ceva mazare din supa copiilor, cam 100 g

  • ore 18: 50 g urda (era rau scarboasa, bleah) cu 150 g castraveti


Hmm, destul de prosta, cca 1300 calorii si 57 proteine.

Maine trebuie sa fiu mai atenta la proteine, pot sa cobor si la 200 calorii pe zi cat timp imi asigur minimum necesar de proteine.

No comments:

Post a Comment