Sunday, October 28, 2012

Halloween

                  Se apropie. Azi am inceput sa decoram putin prin casa si prin curte. Vecinii au fost nitel mai harnici si deja au curtile decorate. Deja se anunta o mare distractie. Miercuri Bendis poate merge deghizata la scoala, probabil si Felix, inca nu e sigur. Iar miercuri cand se intorc de la scoala am sa-i astept c-o masa de Halloween, inca n-am in minte exact ce, dar vad eu. Pentru marti seara imi trebuie o poveste de Halloween si pana atunci am sa le pun diverse videouri ca sa le fie frica :).

                                        

                                         
                                          

                                         


               Asta nu, are un impact foarte puternic asupra mea, p[oate si de ce afara e intuneric...rad, dar e asa, mie imi provoaca angoase chiar daca imi place mult videoul ca si realizare grafica, idee artistica.


                                         

Iar asta e cu siguranta pentru Felix, super!

                                         


                                         


                    Hmm, daca nu as fi atat de obosita as pune poze cu ce am lucrat noi azi, adica io cu Bendis, ca purcelul s-a luptat toata ziua in padure cu 2 prieteni. Doar venea in casa sa urle: "mi-e foame!" si se dadea cu curul de pamant ca nu-i dadeam ciocolata cand il rugam sa astepte 2 minute ca-i pregatesc alte cele...

                            

No comments:

Post a Comment