Monday, September 17, 2012

De bune :)

              Sunt foarte multumita. Azi am avut a doua zi de teme si lucru, studiu acasa. Prima a fost acum o saptamana, dupa am inceput cu totii ori sa fim gripati, ori sa ducem o toxoplasmoza ori o boala a legionarului. Inca nu m-am lamurit ce si cum, dar nu conteaza, nu despre asta scriu acum.
             Odata cu inceperea scolii mi-am propus sa-i imprim lui Felix un ritm, cateva ore zilnic pe care sa i le umplu cu ceva, sa studieze. In general nu am pretentii, orice, dar a trebuit sa stabilesc totusi cateva teme generale. Si iaca-ne facand matematica, sah, meserii, biografii, italiana, craft, desen si muzica. Plus lectura.
            Azi ar fi fost ziua de matematica, sah, desen si craft. A venit acasa, eu l-am asteptat cu placinte (carbohidrati, da?) cu parmezan. Au mancat incantati, iar eu eram putin dezamagita ca n-au observat sau ca pareau sa nu fi observat ca am modificat pozitia mobilei in camera de zi.
            Cam la 4 jumate au treminat de mancat si si-au umplut timpul jucandu-se. La 5 fix l-am solicitat sa facem temele. Avea de decupat si pus in ordine niste cifre. Mi-a spus simplu: "decupeaza tu!". Dat fiind ca pe mine decuparea in sine nu ma preocupa, nu mi-e scop am decupat fara sa ma simt deranjata. A pus in ordine cifrele si cam atat, am terminat cu temele. Inca suntem la inceput de an scolar, da? Dar eu l-am solicitat la matematica, i-am pus repede pe hartie ecuatii de gradul I si cca 20 minute le-am lucrat pe acelea timp in care imi spunea: "asta da, ca e amuzant!".  Dupa 20 minute i-am spus "STOP, is foarte multumita de cum lucrezi, atent, cu mintea la studiu. Eu ceea ce am vrut azi de la tine am obtinut. Poti sa te joci, faci ce vrei acum!".
S-a pus si si-a deschis PS-ul. Intre timp eu i-am propus lui Bendis sa desenam. Zis si facut. El vazandu-ne a lasat PS si ni s-a alaturat. Ne-a dat pe noi doua la o parte si a desenat o poveste pe patru pagini (5 cu titlul), plus a scris replicile personajelor intr-o franceza proasta, dar Felix a fost 40 de minute creator, si-a creat o poveste, s-a lasat prins de ea, a visat si ne-a comunicat ca are sa faca un film dupa aceasta poveste cand va fi mare.
           Era atat de incantat si mi-a marturisit ca e totul mult mai interesant decat PS.
           Eh, spusa de el e ceva fenomenal, stiam ca minunea se poate consuma, dar nu ma gandeam ca suntem atat de aproape de a o infaptui.
           Si deci, sunt foarte multumita. La 9 fara un sfert le-am spus ca-i timpul de culcare, el a facut o baie si m-a rugat sa-i duc ceaiul in vana. Cum sa nu!?
I-am dus un ceai rece, indulcit si cu lamaie, mult multumita sa o fac.
Pentru maine avem meserii, muzica, italiana si matematica. Am sa caut sa-i expun meseria de desenator, cea de regizor, scriitor....Vad io, maine dimineata am sa-mi procur materiale.
          Off, ce inceput bun! Pot sa spun, nu? :)))
         


           

2 comments:

  1. Foarte bun as spune. Sunt curioasa daca iti tii obiceiul cu studiul dupa scoala si daca el mai e asa interesat:)..

    ReplyDelete
  2. Nu atat de riguros, nu este intotdeauna la fel de prezent, dar insist prin a fi prezenta. Asta-i cer si lui, 2 ore in care sa fie prezent, acolo.
    Nu merge in fiecare seara, dar fiecare seara in care ne-am simtit bine facand ceva impreuna e un plus.

    ReplyDelete