Friday, July 6, 2012

Lume, lume...despre spatiile publicitare pe bloguri in relatie cu mine

:)
....de azi incep sa sterg din blogurile din lista mea cu bloguri, am sa sterg toate acele bloguri care au spatii publicitare indiscriminatorii...
imi pare rau, dar eu nu ma pot impaca cu practica aceasta de-a publiciza diverse in timp ce-mi povestesc viata, pe mine, copiii, sentimentele.
pentru mine e ca si cum m-as vinde si odata facut si discursurile mele se schimba
nu mai pot fi aceasi stiind ca o atitudine vinde, o alta nu vinde, discursurile mele s-ar modifica foarte probabil si as deveni falsa
la fel de falsa pe cat as fi daca as crede ca cateva sute de euro, dolari in plus pentru ca am publicizat produsele diverselor multinationale pentru mine ar schimba lumea, sau cel putin lumea mea.
deci si prin urmare, cu amaraciune, din lista mea de bloguri va disparea orice blog cu spatii publicitare vulgare.
aleg sa pastrez cu drag toate acele trimiteri la oameni frumosi, dedicati, muncitori, care produc cu respect fata de ei, mediu, eventualii cumparatori.
zis!




No comments:

Post a Comment