Wednesday, October 6, 2010

2010-10-06

Tocmai m-am cantarit, am 72,4 kg si o totala lipsa de pofta de mancare si stiu ca trebuie sa merg la sala. Am sa-mi impun ceva pana la urma. Acum dimineata am introdus o lingurita de mire, credeam ca-i musai, ca eu cafea goala nu beau, dar acum la ce gust are cafea cu miere puteam sa fiu si fara.

Deci miere 10g:  30,4 c, 0,03p

Fug sa cumpar lapte crud de la automat. Ce lene am, as sta in pat, dar nu pot nici dormi, am dormit 11 ore, iar azi noapte am avut un cosmar, vampiri (asa-mi trebuie da-mi pierd timpul cu Bella si Edward) . Dupa am readormit si am visat ca eram undeva singura, fara familie, Andrei si copiii parca nici nu existau. Si eram intr-un oras necunoscut mie, acasa la mama, dar care casa era total diversa de ce stiam eu, si noua, ultra moderana.  Si si la ea acasa eram doar ospite, stiam ca trebuie sa plec undeva definitiv, o emigrare. Hmm, astept.

Actualizez: 125 g banana (111,25 c1,36 p) si 100 g lapte (60 c, 3,22 p)

Tocmai am venit de la sala, am inceput cu 10 minute incalzire in care am inclus un sprint. Dupa forta, dupa stretching pentru elasticitate, iar la urma iarasi 25 de minute pe cyclette cu alte trei sprinturi. Masacrante. Am observat o usoara diminuire a capacitatii de lucru, daca pana acum exercitiile de forta imi rezultau usoare azi a trebuit sa fac un efort de vointa ca sa le fac. De unde m-am gandit ca pentru a deveni eficienta la sala mai urc cu 200 calorii pe zi, deci 1200 zilnic.  Chiar 1400, sa vad cum ma simt azi si maine. Oricum maine sunt convinza ca voi avea 72 sau sub 72. Deci e bine, mai mult de 2kg pe saptamana nu pot sa-mi permit.

Intre timp, de cand am venit am mai mancat 110 g caciotta (400 c, 23,74 p) si 130 g (20,8 c, 0,8 p)ridichi. Plus 10 g  ciocolata (55 c, 0,8 p) imediat ce am terminat cu sala. Plus 750 ml de nu stiu ce sucuri de la sala, cu ceva zaharuri si saruri.

Cam atat, trebuie sa pregatesc pasta copiilor, duap iesim in parc, e o zi superba si vreau sa-i las sa se bucure de soare.

Calculez mai incolo, cand am sa pot.

15:33

Total: 677, 45 c, 29,95 p. Am exagerat cu caciotat aceea, dar nu ma gandeam ca poate fi intr-atat de calorica. Vad sa corectez diseara cu alte cele. Dupa cateva momente de mare slabiciune, dupa ce am mancat am inceput sa ma simt iarasi ok, tonica. Si ceva ce ma multumeste foarte mult e ca am observat ca mi-am corectat postura, nu mai stau stramba. Imi pare un miracol.

20:25

Tocmai am cenat: 340 g zucchine cu 40 g parmezan, de o ora am mancat 30 g nuci. Si am introdus vreo 50 g arahide cand eram in parc cu copiii.

Calculele pe maine dimineata, nu ma intereseaza daca e sau nu cum vroiam dimineata, sunt terminata. Satula, dar terminata.

Unde mai pui ca purceii inca nu-s satui, dupe ce au mancat amandoi cate o farfurie de supa cu galuste, o portie de cartofi pai nu-s satui. Grrrr, merg sa-i fac salata lui Felix, o asteapta.

No comments:

Post a Comment